Thursday, August 20, 2009

Ahlan Wasahlan

Assalamualaikum kepada pembaca sekalian..
Tidak kira sama ada anda terbaca atau sengaja, saya sebagai blogger ingin mengucapkan selamat kepada kalian kerana telah sampai pada halaman web ini..
Dengan menggunakan akal dan fikiran yang diberikan olehNya, saya sebagai manusia ingin sahaja menyumbang kepada kebaikan dengan taraf sebagai hambaNya..
Segala bahan yang ditulis ini adalah berorentasikan daripada firasat, tanggapan, rasional serta hikmah yang ada di dalam alam ini..
Semoga bahan bacaan ini dapat mebantu saya menjadi insan yang lebih taat dan mengenali akan hikmah dan selok belok dalam alam yang fana ini..
Saya menyampaikan hujah ini dalam keadaan waras dan sepenuh baik menyuntingnya ke arah kebaikan,tetapi hakikatnya hanya Dia yang Esa mampu manjadikannya baik atau sebaliknya
Jika ada penulisan yang tidak baik saya memohon petunjuk daripadaNya..
Dengan penuh tawaduk dan rendah diri,dengan lafaz Bismillahirahmanirhim saya memulakan hujah saya dalam Blog ini..

No comments:

Post a Comment